Okej då

Jag gör väl också denna lista.

Vad åt du till frukost? En tallrik fil med müsli och ett glas proviva, skall äta en macka sedan när jag är klar med listan.. Brukar äta två frukostar

Vad har fått dig att skratta i dag? Ett misstförstånd när jag fattade det som om en kollega ville bjuda på pizzalunch.. vilket inte var fallet

Vad har du på dig just nu? Svarta leggings, blå kjol, svart tröja, scarf och passerkort

Hur ser resten av dagen ut? Jobba, luncha, jobba, fika, shoppa, hämta familjen från flyget, sushi, Arga snickaren…

Vad händer i kväll? Sushi och Arga snickaren, skrev jag inte det?

Och i helgen? Vet inte om jag ska tävla i morgon, annars kanske det blir IKEA. På kvällen blir det middag och drinkar på stan med Klyftan och Flippan så söndagen blir nog lugn och avslutas med babysim

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan? Att jag frisknat till och dominerade träningen i onsdags

Och det tråkigaste? Efterdyningarna av vinterkräksjukan

Helgens tre bästa låtar? Ingen aning…

Hur lyder dina tre senaste sms?

Skickade:

1) Var det så smart att låta Knut hjälpa till med lövkrattningen?

2) Gomorr! Sovit sött?

3) Okej

Mottagna:

1) Bokningsbekräftelse från Taxi Göteborg

2) Bokningsbekräftelse från Taxi Göteborg

3) Vi har sovit gott. Sedan har vi varit ute i trädgården och krattat löv. Knut hjälpte till!

Vad dricker du i helgen? Vatten, vin och drinkar!

En liten kommentar kanske?