Snor också

1. VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då pluggade jag mitt fjärde år. Lirade innebandy och festade ganska mycket med Flippan och Klyftan. Vi hängde dessutom mycket i sporthallar och ibland gick vi på hockey.

2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då var jag relativt ny mamma. Och promenerade dagarna i ända.

3. FEM SNACKS DU GILLAR?
Ostbågar, chips, wasabinötter, smågodis och oliver

4. FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Förutom en del barnvisor så kan jag bara en. Och det är ”Genom eld” som var med i melodifestivalen 1989. Eventuellt kan jag ”Sista mohikanen också”. Dock lärde jag mig främling utantill redan på lekis. Men jag misstänker att jag glömt bort den nu.

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MILJARDÄR?
Köpa hus, köpa bil, köpa segelbåt, betala av alla lån samt ha jävligt skoj.

6. FEM DÅLIGA VANOR?
Obefintligt tålamod, klarar inte av ändrade planer, envis, slumpartat ölsinne, helt ointresserad av nöje (pinsamt i sociala sammanhang)

7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Bada, träna, festa, segla och se på sport

8. FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA?
Cykelbyxor (offentligt), haremsbyxor, kavaj med axelvaddar, barbord och kakelugn.

En liten kommentar kanske?