Del 2

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Sade upp mig
Höll du några av förra årets nyårslöften? Kommer inte ihåg om jag lovade något
Är det något du saknat under året som du vill ha år 2012? En friskare kropp
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 2:a september
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att vilja glömma? 28:e oktober
Vad var din största framgång 2011? Jobbytet
Största misstaget? Att tjuvlyssna på ett samtal jag inte skulle höra
Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite väl mycket, dubbla fotstukningar, ofungerande hälsenor, höfter som låser sig och toppat med en vinterkräksjuka
Bästa köpet? Löparskorna och löparklockan
Sämsta köpet? Hmm.. kommer inte på något. Vilket kan bero på att jag varit fattig och inte köpt så mycket
Vad spenderade du mest pengar på? Löparklockor?
Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag fick ett nytt liv
Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2011?
Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år? Gladare
Vad önskar du att du gjort mer? Lekt med Knut
Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit
Blev du kär? Det var jag redan innan
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Tror inte det, samma hatlista som ifjol
Årets bästa bok? Kokboken
Största musikaliska upptäckten?
Årets favoritplagg? Onepiece
Något du önskade dig och fick? Jo
Årets bästa film? Varg Veum-filmerna
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Jo, det finns det väl alltid?
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Ganska tråkig och svart som alltid
Vad fick dig att må bra? Jag själv
Vem saknade du? Saknar vänner som bor långt borta, tex Sara
De bästa nya människorna du träffade? Gillar min nya kollegor
Årets sötaste? Han från Habo
Årets hetaste? Träningspassen i somras då det var 28 grader i jympasalen
Årets största kärlek? M
Årets besvikelse? Den behåller jag för mig själv
Årets absolut sämsta grej? Alla barn som inte är helt friska
Årets absolut bästa grej? Att Knut är frisk och kry

En liten kommentar kanske?