L-L-L-L-Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Äntligen ett power play-mål!

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jobbade

Vad gjorde du för 15 min sedan? Fyllde på busskortet med pengar

Det sista du sa högt? Ses tio över två

Det senaste någon sa till dig: OK

Vad har du druckit idag? Vatten, Proviva, kaffe, the, vatten, vatten, kaffe

Vad var det senaste du åt? Uppss.. Choklad

Vad var det senaste du köpte? Choklad och busskortspåfyllning

Vad är det för färg på din ytterdörr? Grön

Vad är det för väder hos dig nu? Vinter typ

Godaste glassmaken? Ägglikör

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, lite för praktiskt för sådant

Sover du tungt? Tydligen

Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan

Trivs du med ditt jobb? Jomenvisst

Favoritklädsel? Underställ

Favoritlåt just nu? Kärlek och hat, helst introt

Vad ser du om du tittar till höger? En växt

Vad gör dig glad just nu? Att det är fredag

Vad ska du göra härnäst? Lifta med Johan hem till Johan och sedan ta bussen till kontoret och sedan skall vi möta, gocarta och AW:a

Höger el vänsterhänt? Höger

Humör just nu? Seg, matchen igår tog ut sin rätt

Favoritgodis? Ostbågar

Kläder just nu? Rutig skjorta, svarta jeans och vinterkängor

Sommarplaner? Springa milen undre 50 minuter

Hur många kuddar sover du med? 2

Morgon- eller nattmänniska? Både och, men ingen eftermiddagsmänniska.. zzz…

Vad är viktigast för dig? Att vi får vara hela och friska

Är du kittlig? Usch ja, hatar verkligen att bli kittlad

Snarkar du? Förmodligen

Stjärntecken? Kräfta

Äckligaste insekten? Spindlar! Fast det kanske är ett spindeldjur.. Andra insekter har jag inte så mycket emot även om tex. knott kan vara otrevliga när de uppträder i flock

Stökigt el välstädat? VÄLSTÄDAT!

Vad längtar du mest efter just nu? En hel natts sömn kanske..

Bromsfoten

Lirade match igår. 6-6. Dock vred jag till vänsterknäet med åtta minuter kvar. Lite is och vila ett byte och sedan lirade jag vidare. Idag smärtar dock mitt knä. Som turvar skulle jag ändå åka buss idag. Dock skall jag ju köra Gocart i eftermiddag. Var lite orolig inför detta. Hur skulle jag kunna vinna med ett sargat vänsterknä? Men så tittade jag på denna instruktionsvideo.

Och insåg att man gasar med höger fot och bromsar med vänster fot. Och bromsa harjag ju ändå inte tänkt göra så det kommer nog gå fint.